joi, 5 noiembrie 2015

Monthly recap: octombrie 2015

Oau, nici nu imi vine sa  cred ca deja a trecut si luna octombrie si intram in ultima luna de toamna... Timpul acesta e  necrutator, caci trece si nu se mai intoarce. Tot ce putem  face este sa traim prezentul, cu adevarat, si sa ne  bucuram de  fiecare  moment din viata  noastra. Dar sa revenim la tema articolului de  azi: ce am mai vizitat in luna  octombrie... Da....pai....putin cam putin ...luna  aceasta...De, s-au adunat problemele administrative, ca sa  spunem asa:))). Si sa-mi fie rusinica, caci nici acum nu am terminat de  povestit despre Italia. Cred  ca in octombrie am scris cel mai putin de pana acum. Dar incerc sa ma revansez luna urmatoare, cu toate ca va trebui sa  gasesc un nou orar pentru postat articolele, deoarece cel vechi nu mai functioneaza. Dar gasesc eu o solutie:). Asa ca, una peste alta, luna  aceasta, n-am  vazut mare lucru, caci mereu a  intervenit ceva, dar si ce am vazut e  bun vazut.

1. Muzeul Porsche - prima data, luna aceasta am vizitat  muzeul Porsche din Stuttgart. Cum am ajuns  acolo, e  poveste  lunga si o sa  o citesti in articolul aferent. Cert e ca  muzeul era  plan de  rezerva, care s-a transformat in plan principal, pana la  urma. Tot  atunci am mai descoperit niste lucruri pe care vreau sa  le vad atunci cand  voi vizita  oficial Stuttgart-ul, caci in ziua respectiva s-a intamplat ce s-a intamplat si tot nu am reusit sa vedem ce  ne-am propus. Detalii in viitorul articol. Dar nu e  nimic, nu sunt  suparata, ci dimpotriva, chiar ma  bucur ca  stiu cam ce voi face la  Stuttgart data  viitoare.

"Bombonica"
2. Plimbari prin natura - pai, daca luna  asta  nu a  fost despre vizitat obiective  turistice, atunci sigur a  fost despre  plimbari prin natura. Mai multe, nu doar una. Padurea  e  superba  in  octombrie. Nici nu exista cuvinte ca sa  o pot descrie cu adevarat. Si in fiecare saptamana a  fost altfel: alte culori, alte nuante, alta textura, ce mai, o adevarata poezie in culori.
Inceput de octombrie
Sfarsit de octombrie

Dupa  cum se vede, in octombrie am cam tras chiulul la capitolul "vizitat", insa m-am bucurat enorm de plimbarile in natura si de faptul ca am putut observa cum isi schimba padurea "hainele",   pregatindu-se pentru iarna. Te las  acum cu poza mea  preferata de luna  aceasta. Da, stiu ca e un selfie, dar am si eu dreptul sa fiu narcisista din cand in cand:).
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu