sâmbătă, 18 aprilie 2015

Sa descoperim Saarlandul- Der Würzbacher Weiher

Dragii mei, daca  nu stiti ce sa  faceti duminica acesta, mai ales pentru ca se anunta vreme buna, eu va  recomand sa faceti o plimbare pe  malul  lacului Würzbacher Weiher, situat in apropiere de Blieskastel, in Blieskastel Niederwürzbach, mai exact.
Lacul este destul de mare, si este inconjurat de o alee superba, pe care gasiti cate o bancuta din loc in loc. Puteti sa va  odihniti putin la  soare sau la umbra, dupa  preferinte. Noi am ales sa admiram lacul de la  hotelul restaurant  Annahof, un loc foarte frumos, intim si linistit. 
 In apropiere se afla si un parc de rulote si o Biergarten, in cazul in care  preferati aceasta varianta. Plecand de la parcul de rulote se  pot efectua si plimbari prin padure, pe  jos sau cu bicicleta. Cred ca este un loc foarte potrivit pentru a  petrece o zi de  weekend  superba. Noi ne-am simtit foarte  bine  cand am  fost acolo si culmea, am descoperit locul din greseala! Greseli ca  aceasta sa  tot  faci! Nu o sa  pun  multe  poze, va las pe  voi sa  mergeti si sa  vedeti cum este  in realitate. Va asigur ca  merita! Sa-mi spuneti si mie daca ati mers acolo si daca v-a  placut locul. Eu am  fost  incantata!





Hotel restaurant Annahof

Va  doresc un weekend placut in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu