miercuri, 29 aprilie 2015

Sa descoperim Saarlandul- relaxare pe malul lacului Friedrichsthal

In  ultima  vreme nu am mai reusit sa ne plimbam cu  bicicletele si sincer deja imi este dor. Ba a plouat, ba  a fost prea frig, ba am fost obositi, ba am fost plecati din localitate. Stiu... pretexte, pretexte, pretexte. Daca  voiam, tot  gaseam o ora sa  mergem pana la  lacul din apropiere. Dar asa a fost sa  fie. Momentan impartasesc cu tine iesirea la lacul Friedrichsthal,
dintr-o duminica  dupa  amiaza, cand am avut  parte de  putin soare. Uitandu-ma la  poze, imi doresc sa  mai fac o plimbare pana  acolo.
Drumul spre lac
Lacul nu este departe de noi, sunt  aproximativ 4 km pana  acolo. Plimbarea cu  bicicleta pana la lac si pe poteca din  jurul lacului este o adevarata incantare. Faci sport si te relaxezi in acelasi timp. Deci, faci mai multe  lucruri deodata. Cool, nu? Daca tot  traiesti in secolul vitezei, sa faci mai multe lucruri in acelasi timp este  un  must have, banuiesc. Cu toate acestea, nu este intotdeauna ok sa procedezi asa. Uneori este bine sa te deconectezi de la problemele si preocuparile  tale cotidiene, sa inspiri adanc, sa admiri maretia naturii si sa iti lasi  mintea sa se  odihneasca  putin. Da, sa stii ca  este in regula daca lasi telefonul acasa pentru o ora si pleci cu bicicleta la  plimbare. Respira aerul curat, urmareste pasarile pe  cer, priveste-ti chipul oglindit in luciul apei lacului. Nimeni nu o sa  iti spuna ca esti narcisist daca  faci asta. Te vei vedea doar pe tine, asa cum esti tu cu adevarat. Si te vei simti mai  bine. Aseaza-te pe malul lacului si admira peisajul in liniste. Asculta  linistea din jurul tau. Nu o sa  iti vina sa  crezi ce stare de  bine experimentezi cand asculti linistea. Incearca si spune- mi si mie cum te-ai simtit.

Mie  personal  imi plac lacurile, indiferent cat de  mari sau de  mici sunt. De fapt imi place apa in general, iar pentru ca am  in  jur  atatea  lacuri, sunt  mai  mult decat incantata. Cand  nu reusesc sa  plec intr-o excursie mai departe, o  plimbare cu bicicleta sau pe jos la unul dintre lacurile din zona este o optiune excelenta pentru a petrece o zi minunata. Asa ca, daca  doresti sa faci ceva  in weekend si nu reusesti sa  gasesti o varianta care sa  iti convina, din  diverse  motive, eu  iti recomand  sa  cauti pe  harta cel mai apropiat lac si sa  faci o plimbare pana acolo. Pe  jos sau cu  bicicleta. Cum doresti tu. Ia si catelul cu tine, daca  vrei. Sigur o sa  ii placa si lui. Iar tu te vei relaxa cu  siguranta.  Eu ma  relaxez de  fiecare data cand fac o plimbare in  jurul unui lac. De ce  nu ar funtiona si pentru tine? Trebuie doar sa  incerci ca sa  afli cum este.

  
 


Daca vrei sa vezi ce am scris despre alte lacuri din zona, da click aici.
Daca vrei sa descoperi si alte idei despre ce poti face in weekenduri in imprejurimi, citeste si urmatoarele articole:
- Sa descoperim Saarlandul - Deutsch französische garten
- Sa descoperim Saarlandul: Gradina zoologica Saarbrucken 

PS:  Daca doresti sa ma intrebi ceva sau daca vrei sa scriu despre ceva anume, nu ezita sa ma contactezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu