joi, 7 mai 2015

Sa descoperim Saarlandul- Targ medieval la Bexbach

Weekendul trecut s-a organizat la Bexbach, in Saarland, un targ medieval si un targ de  rulote. Nu am mai luat parte pana acum la o astfel de manifestatie si am decis ca  duminica sa dam si noi o fuga pana acolo. Chiar daca vremea nu a tinut cu noi si s-a incapatanat sa  ploua marunt mai tot timpul cat am fost acolo, nu am renuntat si am facut turul ambelor targuri.
Prima data am trecut pe la targul medieval, nu de alta, dar cum obsesia pentru "medieval" este mare, trebuia neaparat sa fie primul vazut.


 Dupa cum am precizat, nu am mai participat la un targ medieval pana acum, asa ca  imi inchipuiam ca voi vedea acolo oameni imbracati in  vesminte medievale si care incearca sa iti vanda lucruri cu tenta medievala. Insa mare mi-a fost uimirea cand am vazut ca si vizitatorii sunt imbracati in straie medievale! Mi s-a parut o idee foarte interesanta, pe care o sa o aplic si eu in viitor. Abia astept sa ma pot imbraca cu straiele specifice acelei epoci! Doar ca voi face acest lucru la urmatorul targ medieval. Am uitat sa  precizez faptul ca  daca nu iti plac astfel de lucruri, nu prea ai ce face pe acolo, eventual poti merge o data, de curiozitate, lucru pe care ti-l recomand, oricum. Dar daca esti un impatimit al epocii respective, atunci astfel de  targuri sunt locuri pe care nu trebuie sa  le  ratezi. De ce? Iti spun eu de ce:
- pentru ca  iti poti cumpara un corn autentic si poti sufla in corn, acolo, de fata cu toata lumea, fara sa se uite nimeni ciudat la tine.


- pentru ca poti sa porti vesminte specifice epocii respective.
- pentru ca  poti gusta mancaruri sau bauturi specifice epocii medievale.
- pentru ca poti sa  iti asezi copiii sa priveasca un spectacol de  magie.
- pentru ca poti sa tragi cu arcul.
- pentru ca poti vedea cum se prelucrau diverse metale in epoca respectiva.
- pentru ca poti asculta muzica din epoca medievala.
- pentru ca  poti cumpara un suvenir original.

Bonus: eu am admirat si rododendronii, care tocmai au inceput sa infloreasca si sunt superbi.


Ti-am dat destule  motive ca sa frecventezi un astfel de  targ macar o data in viata ta? Poate fi foarte amuzant, te asigur. Data viitoare eu o sa merg echipata cum se cuvine, pentru a  intra in spiritul targului si pentru a incerca un lucru nou si inedit. De ce nu?

Despre targul de  rulote si "case pe roti" va  povestesc in alt articol. 
Pana atunci, mi-ar placea sa stiu parerea voastra despre astfel de targuri medievale. Va plac? Le frecventati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu