luni, 6 iulie 2015

Monthly Recap: June 2015

M-am gandit ca de acum inainte, la sfarsitul fiecarei luni, sa fac un scurt  rezumat al locurilor pe care le-am vazut in acea luna. Astazi o sa iti prezint pe scurt locurile pe care le-am vazut in luna iunie si o sa iti impartasesc plusurile si minusuri pentru fiecare loc in parte. Bineinteles, totul este parerea mea personala, pe care mi-am format-o in urma experientei traite in acele locuri.

1. Saarschleife (Germania - Saarland) - o drumetie prin padure, lunga de 5 ore, dus-intors. Panorama asupra Saar-ului, de la punctul de belvedere, este superba. Cel mai mult mi-au placut, soarecii de padure. Stiu, nu te asteptai la asta, dar erau asa de simpatici! M-a deranjat putin ploaia torentiala din ultima parte a drumetiei, dar am decis ca este romantic sa te plimbi prin ploaie cu persoana iubita.

2. Castelul Hohenzollern (Germania - Baden-Württemberg) - genul de castel care ma fascineaza si de care m-am indragostit iremediabil. Mi-au placut foarte mult: panorama pe care o poti admira de la castel si ferestrele din tunel, care dau in curtea castelului. Nu mi-a placut urcusul pana la castel, deoarece este destul de abrupt. Asa ca, ori mergi cu busul, ori iti aloci mai mult timp ca sa urci. Asta daca ai curaj...


3. Mainz (Germania - Rheinland Pfalz) - un oras vechi, frumos si linistit. O sa mai revin la Mainz, caci am deja planurile facute in ceea ce il priveste. Cel mai mult mi-a placut promenada Rinului. Noaptea locul este magic, datorita beculetelor insirate in copacii de pe marginea falezei. Nu am vazut promenada noaptea, dar am remarcat beculetele, asa ca imi inchipui ca e ceva deosebit.

4. Liège (Belgia - Wallonia) - pentru prima mea excursie in Belgia, am ramas profund impresionata. Liège-ul este un oras care iti intra la suflet. Stie cum sa isi faca loc spre inima ta, intr-un fel sau altul. Mi-a placut la  nebunie muzica live, de strada si nu o sa uit niciodata cele doua fete care stateau pe balcon, chiar deasupra solistului, si ii urmareau reprezentatia. A, si straduta cea ingusta mi-a placut! Era sa uit de ea. Nu mi-a placut faptul ca nu am reusit sa gust din mancarea lor traditionala, caci am ajuns la Liège fara sa planific acest lucru si nu am avut timp sa ma documentez in legatura cu acest subiect. Plus ca centrul, la  capitolul mancare, este foarte scump. La  fel ca  in toate marile orase, de altfel.


5. Gradinile castelului din Heidelberg (Germania - Baden-Württemberg) - chiar daca nu am vazut decat gradinile si curtea interioara, am plecat de acolo incantata. Panorama asupra orasului este superba, iar plimbarea prin gradini te relaxeaza cu adevarat. Plus ca e gratis! Cel mai mult mi-a placut cum se vede cerul prin ferestrele din partea in ruina a castelului. Nu mi-a placut faptul ca nu am reusit sa vizitez si interiorul. Dar acum am un motiv sa revin acolo cat de curand. Daca nu vrei sa vezi interiorul, curtea castelului se poate vizita gratuit dupa ora 18.00. Gradinile se viziteaza gratuit pe parcursul intregii zile.


Cam acestea sunt locurile noi prin care am fost in luna iunie. Fiecare loc a fost diferit si unic in felul sau. Este amuzant faptul ca nu am planificat niciuna dintre aceste iesiri: prima a planificat-o altcineva, iar in celelalte locatii am ajuns prin voia sortii, as putea spune. Totusi, luna iunie a fost o luna interesanta si diversificata. Sunt curioasa ce ma asteapta in luna iulie! Sper doar, sa nu mai ploua atat si sa se mai incalzeasca vremea!

Care este articolul tau preferat dintre cele 5?
In care loc dintre cele 5 ti-ai dori sa mergi?

4 comentarii:

  1. Foarte frumos! Ai avut o luna plina :)
    Castelul Hohenzollern si orasul Heidelberg sunt si la mine pe lista, dar la cat de lunga e lista asta nici nu stiu cand o sa ajung pe acolo :)).
    Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si la mine lista e foarte lunga si nici eu nu stiu daca o sa ajung vreodata in toate locurile in care doresc sa ajung. Dar incerc sa le iau pe rand... Insa uneori e dificil sa alegi un loc din 5 posibilitati, care sunt la fel de atractive...

      Ștergere
  2. Chiar ca te-ai plimbat luna asta! Nice!! Articolele despre cele doua castele sunt preferatele mele! Frumoase locuri, de vis chiar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am plimbat ceva, intr-adevar, si chiar mi-a placut foarte mult. Cele doua castele sunt si preferatele mele. De fapt cred ca indiferent despre ce castel ar fi vorba, tot ar fi in top:)

      Ștergere