vineri, 24 iulie 2015

Sommerfest la Schnabels Restaurant

Weekend-ul trecut am participat la Sommerfest-ul organizat la Schnabels Restaurant si m-am gandit sa iti arat si tie despre ce a fost vorba. Evenimentul trebuia sa se desfasoare in gradina, insa ploaia s-a gandit sa incurce putin planurile tuturor, fapt pentru care multa lume s-a mutat in restaurant. In afara de aceasta mica neplacere (ti-am mai povestit de aventurile mele pe ploaie aici, asa ca nu ar trebui sa fie ceva ciudat), ne-am simtit foarte bine. 


In gradina a fost organizata o expozitie cu vanzare de bijuterii si obiecte de sticla, lucru care mi s-a parut foarte interesant. Obiectele  expuse au avut culori vibrante si detalii perfecte. M-a amuzat faptul ca doamna care le confectiona ne-a intrebat daca ne ocupam si noi cu asa ceva, atunci cand ne-a vazut ca  ii fotografiem lucrarile. Nu, nu ne ocupam cu asa ceva, doar admiram lucrurile frumoase pe care le-a facut.
 Am putut admira si cateva costume populare, care erau expuse in gradina si in restaurant. Este interesant si faptul ca atat domnul Schnabel, cat si mama acestuia si alte cateva persoane invitate au purtat costume populare, lucru care a  dat un plus de culoare evenimentului.
Domnul Schnabel


De asemenea, am avut muzica  live, vesela si colorata. Baietii care au cantat la instrumente erau plini de  viata si foarte  zambareti, iar muzica lor a  binedispus pe toata lumea.


La  capitolul mancare, am fost curioasa sa gust kesselgulasch, din meniul special pregatit pentru aceasta zi. Si bineinteles ca nu am rezistat si am mai servit si o potie de mici. Stiuuu, sunt tare pofticioasa, dar sunt sigura ca si tu esti! A, si am gustat si eu din berea baietilor si surpriza: mi-a placut! Ciudat, caci mie nu imi place berea, dar aceasta chiar avea un gust bun!
Kesselgulasch

Portia sefului:). Si domnului Schnabel ii plac micii!
Am descoperit in gradina un conifer (cred) ciudat, caci nu am mai mai vazut altul la fel pana acum. Daca stie cineva cum se numeste, mi-ar place sa aflu si eu.
Insa ajunge cu vorbaria, te las sa analizezi pozele, caci ele surprind mai bine detaliile.











Datele de contact ale doamnei care confectioneaza obiectele din sticla




Florile de pe terasa, dupa ploaie

Acesta este arborele ciudat despre care ti-am povestit


Piesa aceasta de mobilier este superba!!!



Da, a existat si un loc de joaca special amenajat pentru copii!

Mie  mi-a placut  modul in care a fost gandit evenimentul, pentru ca a fost ceva diferit: un cadru intim si restrans, perfect pentru a petrece o dupa amiaza placuta, relaxanta si plina de voie buna. Ideile  domnului Schnabel referitoare la acest fest sunt interesante, asa ca  sper ca Sommerfest-ul sa devina o traditie in restaurantul sau.

2 comentarii:

  1. Ploaia a stricat planurile tuturor weekendul trecut se pare. La noi n-a mai plouat de aproape doua luni si fix sambata, cand am organziat un gratar in aer liber cu prietenii, hop si ploaia :D.
    Foarte frumose evenimente aveti acolo. O placere sa iti petreci astfel timpul liber :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, vremea asta te incurca atunci cand te astepti mai putin...Intr-adevar, sunt foarte multe evenimente dragute, prea multe chiar. Nici nu stiu cum sa le aleg, caci la toate nu ai cum sa mergi. Dar mai este vreme. Toate la randul lor! Si la tine, Larisa, sunt evenimente interesante. Cand o sa ajung in zona o sa te contactez, pentru ca nu strica un ghid personal:).

    RăspundețiȘtergere